Как едно мъниче да достигне до душата на родителя и портмонето му най-лесно? Разбира се, че през рекламите! И, тъй като то живее във всеки от нас, а днес е и Деня на детето, с голямо ADvantage закачливо настроение ви подготвихме ТОП 10 на най-добрите детски реклами през последното десетилетие.
Започваме с любимци на няколко поколения деца и техните родители, за които няма човек, който да не е чувал, или как можеш да поправиш света с Lego:
Всичко започва с една Lego тухла, а може би повече. Строиш. Разваляш. Поправяш. Разкриват се хиляди неподозирани възможности за детското въображение. Рекламата е една от най-добрите в бранша, перфектно създадена със запомняща се мелодия, бързо сменящи се ярки картини и много движение – впечатляваща и най-малките любители на бранда.
И щом поправихме света, защо и да не потанцуваме?
Когато имаш за цел да покориш няколко възрастови аудитории, започваш да се питаш как това може да се случи най-лесно. Е, разбира се, че като подходиш по интригуващ начин, както към големите, така и към най-малките! Вкарваш готин ритъм, сладурски бебета и… готово! Продажбите на Kit Kat шоко изкушения генерираха нови пикови стойности.
И като си говорим за бебета, продължаваме с неутолима жажда за още:
Няма как да отречем, формулата за бебешко присъствие и лек бийт в над 90% от случаите е удар право в десетката. Като този с рекламния клип на минерална вода Evian, с който компанията достигна до нови пазари и разшири потребителският си лист с всякакви възрасти.
И щом сме на вълна музика и бебоци, ще споменем и техните супер сили, за които се разказва по повече от смешен начин в рекламата на любим за мнозина царевичен чипс:
Doritos безапелационно са в класацията по известност в цял свят с едни от най-креативните рекламни спотове. Независимо дали използват детски образи, събития като Супер купата на Америка, или тестват сумо тематика:
Споменавайки сумо...Не се ли присещате за памперс? Верните помощници на всеки родител, създадени през далечната 1961 г. от един симпатичен дядо, мразещ смяната на мокрите пелени на своето внуче. Днес Pampers са многомилионна компания, с почти неограничен бюджет за реклама. Продажбените им послания са повече от силни, а един от най-запомнящите им спотове е този за мокрите кърпички за чувствителна кожа, които предлагат:
Усетили успешният ход, и в друг свой клип от компанията отново залагат на незаменимите бебешки лицеви експресии на облекчение:
И, за да затворим темата за забавните бебешоци, ви припомняме една незабравима и забавна реклама на Pufies от преди няколко години, с която въведоха различните модни дизайни на своите пелени и спечелиха хиляди нови фенове:
Рязко сменяме посоката с една любима, макар и спорна марка, каквато е McDonald’s. Досетили се, че пътят към сърцето на потребителя в средна възраст, минава през това на децата му, те използват всеки излязъл кинохит, за да натрупат нови дивиденти за бранда. Весели и забавни, рекламите на компанията, се превръщат в любими на мъниците и понякога не толкова на семействата им. Примерите са много, но един от най-популярните спотове е този, свързан с филма Sing, който впечатли и се запамети от всякакви възрасти:
Завършваме нашата своеобразна десетка с едни любимци, които няма да крием, и ние, от ADvantage, често си похапваме:
Плодовите мечета на Haribo носят неподправения вкус на детството, който ви пожелаваме винаги да носите и вие в сърцето си. Празнувайте Деня на детето не само днес. Така със сигурност ще виждате предимно позитивната и смешна страна на нещата в ежедневието си.