TikTok реклами
TikTok е популярна платформа, която позволява на потребителите да създават и споделят кратки видеоклипове. След като доби рекордна популярност за по-малко от две години, TikTok се превърна в изключително подходяща платформа за създаване на реклами и споделяне на съдържание. Основното предимство на платформата е създаването на добра възможност за популяризиране и разпознаваемост на бранда – потребителите са силно ангажирани под формата на предизвикателства и различни по вид игри. Важно уточнение е, че TikTok ads все още не са достъпни за българския пазар, а от платформата споделят, че причината за това е регистрираните българи са под 1 млн. души (според информация от края на 2022-ра година). Въпреки това, са чудесен канал за развитие на компании в други държави, сред които Румъния, Турция, голяма част от Европа, Америка и Азия, разбира се.
Предимства
Защо TikTok
Основното предимство на тик ток рекламите (към първото тримесечие на 2023 г.) все още е изключително ниската цена за реклама. В сравнение с Facebook например, цената за 1000 показвания е около 4 пъти по-ниска. Но освен това, платформата бива предпочитан рекламен канал и по други причини, а именно:
- Видео съдържанието е едно от най-предпочитаните за потребителите
- Influencer маркетинг стратегии – сътрудничество с известни личности, които създават полезно и интересно съдържание за вашия бизнес
- Можете да достигнете дори до по-младата аудитория бързо и лесно
- Получавате възможност да оптимизирате вашите видеоклипове с подходящи хаштагове
- Можете да създавате забавни видеоклипове, които бързо да станат вайръл и да популяризират бранда ви органично
- Богат избор от типове реклами

Приложение
За какви бизнеси е подходяща TikTok рекламата
TikTok предлага уникална възможност на различните бизнеси да се ангажират с голяма и нарастваща аудитория по креативен и автентичен начин. Чрез използване на функциите на платформата и създаване на ангажиращо съдържание, брандовете могат да изградят информираност за марката, да стимулират продажбите и да се утвърдят като лидери в своята индустрия. За никого не е тайна, че с TikTok може да уловите по-млада аудитория от населението, която би се ангажирала със съдържанието на вашия бранд, респективно от продуктите и услугите, които предлагате. За всеки бизнес е необходимо да се изследва индивидуално необходимостта от социално присъствие в TikTok, но за някои това е задължително условие:
- Бизнеси в сферата на бюти индустрията
- Бизнеси, свързани с хранене, ресторантьорство, готвене
- Бизнеси, свързани със здравословно хранене, тренировки и фитнес
- Бизнеси, свързани с музикалната индустрия
- Хора и компании, които предлагат курсове или обучения
- Компании, работещи в сферата на интериорния дизайн
- Автомобилната индустрия (видеата с автомобили са в ТОП 3 гледани видеа от мъжката аудитория)
Въпреки, че TikTok все още не предлага рекламиране в България, то не се колебайте да създадете профил на своя бизнес още сега, когато няма рекламодатели и органичното достигане на видеата е повече от 20%. А ако имате въпроси как да регистрирате своя акаунт или се чудите какви са полезните практики при създаване на видео съдържание на TikTok – не се колебайте да се свържете с нашия екип, за да ви споделим добрите практики.
Заедно
Защо да ни се доверите?
Ние не просто управляваме твоя рекламен бюджет, ние даваме решения и помагаме в трудни ситуации, грижим се за всеки бизнес като за наш собствен. И това не е просто клише – благодарение на дългогодишния ни опит в сферата се научихме, че доверието и растежът вървят ръка за ръка, затова обичаме да казваме, че нашите клиенти са наши партньори и заедно растем.
Защото в дигитална маркетинг агенция ADvantage работим отдадено и прозрачно – изготвяме предварително планиране, което представяме, за да сте сигурни и спокойни, че правите най-добрия избор за Вашия бизнес. Получавате постоянен репорт за извършената от нас работа и постигнатите резултати.

Клиенти, с които се гордеем


















