Онлайн магазинът е в модния бранш и има ясно изразена сезонност на продуктите. Предимно са стартирани спонсорирани постове, но не и онлайн реклама с правилно насочена аудитория. Липсва познаване на перфектния клиент. Тогава клиентът ни пожела да скалира резултатите си и започнахме работа заедно.
Първото нещо, което забелязахме в рекламните канали, е липса на структура, както и несъобразяване на продуктите със сезона.
В началото започнахме със засилване на бранд присъствието чрез онлайн реклама на магазина за дрехи, както и пускането на нова колекция. Стратегията, с която подходихме в този момент е, да открием всички потребители, които вече ни харесват и да ги накараме отново да закупят от нас, както и да покажем качествата си пред новата аудитория.
С ясно изградена стратегия за онлайн реклама и правилна комуникация - още след първия месец на работа отбелязахме 47% ръст в оборота.
Постигнахме устойчивост в продажбите, благодарение на следните стъпки:
Само в рамките на 1 месец след започването ни на работа - резултатите от онлайн кампаниите започнаха да се покачват:
Ако не сте сигурни дали вашият бизнес се представя оптимално в онлайн рекламата, свържете се с нас, за да ви отговорим!
Свържете се с екипът на дигитална агенция ADvantage и заедно ще обсъдим възможностите за вашия бизнес!