+2000% оборот за онлайн магазин за иновативни и стилни мебели

как постигнахме +2000% ръст в оборота за онлайн магазин за стилни мебели
Резултати
+0%ROAS
+0%повече поръчки
+0%ръст в оборота

Предизвикателства пред големия ръст в оборота

Клиентът, за който постигнахме ръст в оборота, има онлайн магазин за иновативни дизайни и висококачествени продукти за домашното пространство, градината и офиса. Бизнесът е сравнително нов, но в същия момент предлаганите продукти са в много конкурентна ниша. Собственикът винаги е имал реклама на онлайн магазина си, но не достатъчно фокусирано, преди да започне работа с нас. Съответно резултатите, които са постигани са били крайно незадоволителни.

  • Прогресивно намаляваща възвръщаемост на рекламните кампании;
  • Увеличаваща се цена за реклама на онлайн магазина в социалните мрежи;
  • Липса на индивидуална стратегия;
  • Липса на конкретни цели;
  • Проблеми с тракинг и част от конверсиите не се отчитат.

решения за постигане на ръст в оборота

Първото нещо, което направихме, бе да структурираме Facebook рекламите и Google Ads по категория на продуктите. Поради липса на достатъчно информация от пиксела и липса на информация за потребителите, се наложи първо да го захраним.

Това се случи с кампания за добавяне в количката и на по-късен етап потребителите се обработваха с ретаргетинг кампания. В самата реклама забелязахме не само липса на оптимална оптимизация, но и липса на креативност и атрактивност, с която да бъдат привлечени потребителите. Затова предприехме следните
действия.

Изпълнени задачи за по-успешна рекламна
стратегия

  • Анализ и съпоставка на онлайн магазина, спрямо тези на конкурентите;
  • Фокусиране върху конкретни продуктови категории;
  • Индивидуален подход;
  • Таргетиране на правилните потребители с подходящи продукти;
  • Планиране и изпълнение на рекламни кампании за привличане на нови клиенти;
  • Подготовка на рекламни кампании за ретаргетинг.

резултати - реален ръст в оборота

Само в рамките на 2 месеца след старта на съвместната ни работа, резултатите започнаха да си личат. Резултатите изглеждат доста високи, което е разбирамо, като се има предвид, че преди магазина не е имал реклами. Но предвид конкуренцията и това, че магазинът е тъкмо стартиращ, постигнатите резултати са направени за много по-кратък интервал от време.

  • 400% увеличение в ROAS;
  • 250% увеличение в броя поръчки на сайта;
  • 300% увеличение в рекламния бюджет на бизнеса;
  • 2000% увеличение в оборота;
  • 1500% увеличение на трафика в сайта;
  • 194 поръчки.
Преди
данни за оборота преди започване на работа
СЛЕД
данни за ръст в оборота след започване на работа

Още истории

клиенти с които се гордеем

Нека да обсъдим вашия проект!

Свържете се с екипът на дигитална агенция ADvantage и заедно ще обсъдим възможностите за вашия бизнес!