Клиентът, за който постигнахме ръст в оборота, има онлайн магазин за иновативни дизайни и висококачествени продукти за домашното пространство, градината и офиса. Бизнесът е сравнително нов, но в същия момент предлаганите продукти са в много конкурентна ниша. Собственикът винаги е имал реклама на онлайн магазина си, но не достатъчно фокусирано, преди да започне работа с нас. Съответно резултатите, които са постигани са били крайно незадоволителни.
Първото нещо, което направихме, бе да структурираме Facebook рекламите и Google Ads по категория на продуктите. Поради липса на достатъчно информация от пиксела и липса на информация за потребителите, се наложи първо да го захраним.
Това се случи с кампания за добавяне в количката и на по-късен етап потребителите се обработваха с ретаргетинг кампания. В самата реклама забелязахме не само липса на оптимална оптимизация, но и липса на креативност и атрактивност, с която да бъдат привлечени потребителите. Затова предприехме следните
действия.
Само в рамките на 2 месеца след старта на съвместната ни работа, резултатите започнаха да си личат. Резултатите изглеждат доста високи, което е разбирамо, като се има предвид, че преди магазина не е имал реклами. Но предвид конкуренцията и това, че магазинът е тъкмо стартиращ, постигнатите резултати са направени за много по-кратък интервал от време.
Свържете се с екипът на дигитална агенция ADvantage и заедно ще обсъдим възможностите за вашия бизнес!