300% повече запитвания за образователен център

онлайн реклама на образователен център
Предоставяни услуги
Резултати
+0%запитвания
+0%трафик към сайта
+0%ангажирани потребителски сесии

Предизвикателства

  • Новооткрит център.
  • Нов сайт.
  • Не са рекламирали преди това.
  • По-високи цена на услугите.
  • Ограничение на аудиторията. Специфичното за услугите е че се предоставят на локално ниво - само в София и аудиторията e ограничена до 216 000 души. Това налагаше да внимаваме с честотата на рекламата, както и честа подмяна на рекламни визии и текстове, така че да не насищаме потребителите с еднообразно съдържание.
  • Забелязахме наличие на силна конкуренция в лицето на еднолични терапевти и специалисти (логопеди, детски психолози и др.), но не и като цялостен диагностичен център. Въпреки това цените на предоставяните услуги от отделните специалисти са в пъти по-ниски, но не предлагат комплексно решение.

решения

Насочихме се към перфектния клиент - родители на деца между 1-5 години и обхванахме възрасти от 22-55 годишна възраст. 

Създадохме релевантна стратегия, която обхваща особеностите на бранша на нашия клиент, услугите и конкуренцията.

Изпълнени задачи за Facebook реклама

  • Кампании с брандова насоченост - да информираме аудиторията ни за услугата, която предлага центърът.
  • Кампании за ангажираност и трафик, в които на преден план заложихме предимствата и ползите на предоставяните услуги, както и информираност към родителите към наблюдение на специфични симптоми при децата, говорещи за определен “проблем” и предоставяне на безплатна първична оценка.
  • Кампания за трафик, в която информирахме потребителите ни за локацията.
  • Кампания за събиране на ангажираност във Фейсбук страницата ни.
  • Кампании за обаждания (Leads и Traffic за съпоставка), след което отсяхме типът който даваше резултати за нас. В кампаниите предложихме тип услуга която предоставяме безплатно на всеки нов потребител.
  • Кампания за Leads - попълване на контактна форма.

Изпълнени задачи за Google реклама:

  • Разбихме всяка услуга на своите особености/специалисти/специфики.
  • Създадохме Search Кампании за всяка от тях, където максимално развихме семантичното ядро.
  • Също така добавихме Pmax и Smart кампании за да задържим аудиторията ни максимално информирана и да преборим конкуренцията си.

резултати

С Google Ads достигнахме до 11 000 потребителя със средна цена за клик от 0.30лв., която в последствие свалихме до 0.20лв.

С Facebook рекламите през първия месец достигнахме до 514,316 потребители със средна цена за клик от $0.09, която през следващия месец успяхме да намалим още.

От 5-тия ден започнахме да събираме запитвания в онлайн контактната форма на сайта. Те средно бяха по 1 на ден, като настъпателно започнаха да нарастват.

  • За втория месец нарастнаха с 300% и всеки следващ с още 10%-15%.
  • 101% увеличение в трафика на сайта
  • 88% увеличение в ангажираните сесии след първия месец съвместна работа

Постигнахме консистентни записвания на ежедневна база, като събрахме и лоялна аудитория, чиито позитивни отзиви ни помогнаха също за последващи кампании.

Ако не сте сигурни дали вашият бизнес се представя оптимално в онлайн рекламата, свържете се с нас, за да ви отговорим!

Преди
трафик преди реклама на образователен център
СЛЕД
трафик след реклама на образователен център

Още истории

клиенти с които се гордеем

Insa motor oils
texsystems
Netline

Нека да обсъдим вашия проект!

Свържете се с екипът на дигитална агенция ADvantage и заедно ще обсъдим възможностите за вашия бизнес!