Насочихме се към перфектния клиент - родители на деца между 1-5 години и обхванахме възрасти от 22-55 годишна възраст.
Създадохме релевантна стратегия, която обхваща особеностите на бранша на нашия клиент, услугите и конкуренцията.
С Google Ads достигнахме до 11 000 потребителя със средна цена за клик от 0.30лв., която в последствие свалихме до 0.20лв.
С Facebook рекламите през първия месец достигнахме до 514,316 потребители със средна цена за клик от $0.09, която през следващия месец успяхме да намалим още.
От 5-тия ден започнахме да събираме запитвания в онлайн контактната форма на сайта. Те средно бяха по 1 на ден, като настъпателно започнаха да нарастват.
Постигнахме консистентни записвания на ежедневна база, като събрахме и лоялна аудитория, чиито позитивни отзиви ни помогнаха също за последващи кампании.
Ако не сте сигурни дали вашият бизнес се представя оптимално в онлайн рекламата, свържете се с нас, за да ви отговорим!
Свържете се с екипът на дигитална агенция ADvantage и заедно ще обсъдим възможностите за вашия бизнес!