На 12 март основателят и CEO на дигитална агенция ADvantage Стефка Георгиева проведе семинар в платформата SoftUni. Той беше насочен към всички, които искат да се развиват в сферата на дигиталния маркетинг и по-конкретно в менажирането на проекти.

За двата часа в компанията на Стефка участниците научиха разнообразни хитринки от нейния практически опит като project manager и създател на дигитална агенция.

Стефка напомни едно от най-важните неща, които често се забравят в работните отношения – че всеки бизнес има човешка страна. От двете страни на връзката агенция-клиент има хора със своите желания, амбиции, задължения и грешки.

Това предполага нуждата от гъвкавост и изключителна организираност при менажирането на проекти – а това са само част от широкия набор умения, които един PM трябва да притежава.

Семинар с добавена стойност за всички участници

Участниците в семинара показаха изключителна активност и заинтересованост относно темата с менажирането на проекти. Въпросите се получаваха в реално време и това допринесе за оформянето на интересна дискусия, в която Стефка говори по теми като:

  • какво представлява работата на проджект мениджъра;
  • какво е нужно, за да бъдеш добър проджект мениджър;
  • какво образование трябва да има човек, за да се реализира в дигиталния маркетинг;
  • какви са процесите на работа с клиентите и как да работим така че двете страни да се чувстват добре;
  • какво да правим, когато клиент иска да прекрати работа с нас?
стефка георгиева семинар менажиране на проекти софт уни разлики

В семинара се открои и темата за значението на практиката и непрестанното учене в бързоразвиващата се сфера на дигиталния маркетинг. Теорията е важна, но опитът, оказва се, е безценен.

Ценни уроци от практиката при менажирането на проекти

В характерния си увлекателен стил, Стефка сподели как организира времето си едно CEO на дигитална агенция. Не пропусна да спомене и някои емоционални моменти от деветте ѝ години опит в маркетинга. Това са епизодите, които са я научили на много. Но най-важният урок е, че комуникацията с колегите и клиентите е от съществено значение, за да върви работата ефективно.

стефка георгиева семинар менажиране на проекти софт уни клиент и екип

За нас в дигитална агенция ADvantage интересът към темата за менажирането на проекти отразява вълнуващото развитие на дигиталния маркетинг в страната. Убедени сме, че в бъдеще все повече млади хора ще избират проджект мениджмънта като своя професия. А по този начин ще допринесат за повишаване на качеството на дигиталните услуги.

Ако темата ви е интересна, гледайте семинара в платформата на Soft Uni. Следете Стефка Георгиева и ADvantage в социалните мрежи, за да научавате за други подобни инициативи с нейно участие, където тя споделя съвети от дългогодишния си опит.