+48% оборот на магазин за домашни потреби

кейс стъди за реклама на онлайн магазин за домашни потреби
Предоставяни услуги
Резултати
+0%увеличение на оборота
+0%увеличение на броя поръчки
0%рекламен бюджет

Предизвикателства

Клиентът ни, за който постигнахме тeзи резултати, има онлайн магазин за домашни потреби без ясно изразена сезонност на продуктите. Той се свърза с нас с един много конкретен проблем - незадоволителна възвръщаемост на рекламните кампании. 

Собственикът винаги е имал реклама на онлайн магазина си, но през последните 12 месеца, преди да започне работа с нас дори увеличението на бюджета не му е помогнало, за да генерира по-добри резултати.

  • Прогресивно намаляваща възвръщаемост на рекламните кампании.
  • Увеличаващата се цена за реклама на онлайн магазина в социалните мрежи.
  • Стопяваща се почти до нулата печалба.
  • Липса на идеи.

Решения

Първото нещо, което беше съвсем логично да направим, е анализ не само на рекламните кампании, но и на цялостното състояние на онлайн магазина. 

В самата реклама забелязахме не само липса на оптимална оптимизация, но и липса на креативност и атрактивност, с която да бъдат привлечени потребителите. Те влизаха в сайта и правеха покупки, но на възможно най-евтините продукти. Затова предприехме следните действия:

Изпълнени задачи за по-успешна рекламна стратегия

  • Анализ и съпоставка на онлайн магазина, спрямо този на конкурентите.
  • Фокусиране върху продуктови категории с по-добър марж.
  • Ясен анализ на профила на перфектния клиент, който целим.
  • Таргетиране на правилните потребители с походящи продукти.
  • Приоритизиране на продукти с по-висока стойност и комплекти.
  • Планиране и изпълнение на рекламни кампании за привличане на нови клиенти.
  • Подготовка на рекламни кампании за увеличаване броя на лоялните клиенти.

Резултати

Само в рамките на 2 месеца след старта на съвместната ни работа, резултатите започнаха да си личат, а 4 месеца по-късно категорично можем да заявим, че стратегията е усешна и финансово печеливша! За този период, резултатите, които отчитаме са:

  • 48% увеличение в оборота на онлайн магазина
  • 4% увеличение в броя поръчки на сайта
  • 0% промяна в рекламния бюджет на бизнеса
  • 23% увеличение в трафика на сайта
  • 16% увеличение в ангажираните сесии на потребителите
  • 39 успешно приключени задачи
Преди
резултатите на нашия клиент - магазин за домашни потреби при започване на работа
След
резултатите на нашия клиент - магазин за домашни потреби след първия месец работа

Още истории

клиенти с които се гордеем

Insa motor oils
texsystems
Netline

Нека да обсъдим вашия проект!

Свържете се с екипът на дигитална агенция ADvantage и заедно ще обсъдим възможностите за вашия бизнес!