Клиентът ни, за който постигнахме тeзи резултати, има онлайн магазин за домашни потреби без ясно изразена сезонност на продуктите. Той се свърза с нас с един много конкретен проблем - незадоволителна възвръщаемост на рекламните кампании.
Собственикът винаги е имал реклама на онлайн магазина си, но през последните 12 месеца, преди да започне работа с нас дори увеличението на бюджета не му е помогнало, за да генерира по-добри резултати.
Първото нещо, което беше съвсем логично да направим, е анализ не само на рекламните кампании, но и на цялостното състояние на онлайн магазина.
В самата реклама забелязахме не само липса на оптимална оптимизация, но и липса на креативност и атрактивност, с която да бъдат привлечени потребителите. Те влизаха в сайта и правеха покупки, но на възможно най-евтините продукти. Затова предприехме следните действия:
Само в рамките на 2 месеца след старта на съвместната ни работа, резултатите започнаха да си личат, а 4 месеца по-късно категорично можем да заявим, че стратегията е усешна и финансово печеливша! За този период, резултатите, които отчитаме са:
Свържете се с екипът на дигитална агенция ADvantage и заедно ще обсъдим възможностите за вашия бизнес!